بیا تو ببین چه خبره
اینجا همه چه هست پس بدو بیا تو ببین چه خبره
سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, :: 19:50 ::  نويسنده : شیوا

 انواع ماسک های گیاهی

 

در جهان امروز درمان های مختلفی برای لک های پوستی به جای مانده از آفتاب سوختگی، انواع جوش و بیماری های پوستی وجود دارد. در طب مدرن متخصصان پوست و مو با کمک تکنیک های به روز خود با لیزردرمانی و دیگر شیوه هایی که سراغ دارند به درمان بسیاری از لک های پوستی پرداخته و پوستی شفاف و زیبا را به بیمارشان هدیه می کنند اما علاوه بر این، شیوه ها و تکنیک های دیگری نیز در جهان وجود دارند که با کمک آن ها می توان برخی از انواع لک های پوستی را به سادگی حتی در منزل درمان کرد. برای بهبود برخی از این لک ها تنها کافی است با ما همراه باشید تا با نسخه های گیاهی و طبیعی درمان آن ها آشنا شوید.

 

 

اگر شما نیز در گروه افرادی هستید که در نوجوانی و در دوران بلوغ به جوش های صورت تان دست زدید و جای برخی از آن ها روی صورت تان باقی مانده با کمک نسخه های طبیعی و گیاهی زیر و استمرار آن ها به مدت یک تا ۲ ماه می توانید به مرور این آثار را از روی صورت خود محو کنید.

 

 

 

ساده ترین نسخه استفاده از ماسک تخم مرغ و عسل است. برای تهیه این ماسک کافی است زرده تخم مرغ را درون کاسه ای بلوری ریخته و آن را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کرده و خوب هم بزنید. سپس به این مخلوط یک قاشق عسل طبیعی اضافه کرده و پس از مخلوط کردن آن را به مدت ۲۰ دقیقه روی صورت تان ماسک کنید. بهتر است از این ماسک یک روز در میان و برای شست و شوی ماسک از آب نیمه ولرم استفاده کنید.

 

 

 

استفاده از مخلوط برگ های تازه کلم و ترب نیز برای درمان جای جوش بسیار مهم است. برای تهیه این مخلوط کافی است برگ تازه کلم و ترب را به یک اندازه در مخلوط کن ریخته و ترکیب به دست آمده از آن را روی صورت ماسک کنید. اجازه دهید این ترکیب به خوبی سراسر صورت شما را بگیرد و بعد از ۲۰ دقیقه آن را از صورت تان بشویید.

 

 

 

تخم جعفری یکی از گیاهان دارویی است که برای درمان جای جوش بسیار موثر است. برای تهیه این داروی گیاهی کافی است تخم جعفری را به اندازه ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری درون مخلوط کن ریخته و آن را با ۲ لیوان آب بجوشانید تا یک لیوان از این جوشانده باقی بماند. این مخلوط را صاف کرده و اجازه دهید سرد شود. سپس یک دستمال تمیز نخی را به این مخلوط آغشته کرده و به مدت ۲۰ دقیقه روی صورت خود هر روز کمپرس کنید.

 

 

 

● معجون توت فرنگی و عسل برای پوست شما

 

 

 

برای درمان لک های پوستی ناشی از بارداری استفاده از ماسک های طبیعی تهیه شده از میوه های تازه بسیار موثر است. این ماسک ها که بدون عارضه و بی خطر هستند به راحتی می توانند اثر لک های به وجود آمده در دوران بارداری را کاهش داده و به مرور آن را برطرف کنند. در حقیقت اسید موجود در میوه های تازه موجب درمان این لک ها می شود. یکی از مناسب ترین این ماسک ها استفاده از ماسک توت فرنگی و عسل است. برای تهیه این ماسک کافی است ۶ توت فرنگی بزرگ و تازه را با پشت قاشق له کنید و آن را با یک قاشق عسل طبیعی مخلوط کرده و ۲۰ دقیقه روی صورت تان ماسک کنید. این ماسک را هر روز تکرار کنید.

 

 

 

● روغن ماهی روی پوست تان بریزید

 

 

 

اگر پوست صورت یا بدن تان لکه های صورتی یا قرمز رنگ دارد برای درمان آن باید از روغن ماهی استفاده کنید. برای این منظور کافی است محل لک های قرمز رنگ را خوب بشویید تا هیچ گونه آلودگی در سطح آن نباشد. سپس لایه نازکی از روغن ماهی را روی لک های قرمز یا صورتی رنگ کشیده و اجازه دهید به مدت نیم ساعت این روغن روی لک ها باقی بماند و جذب پوست شود.

 

 

 

● با لک های روشن چه کنیم؟

 

 

 

برای درمان لک های روشن از ماسک جوانه گندم استفاده کنید. برای تهیه این ماسک کافی است ۲ قاشق جوانه گندم را با مخلوط کن آسیاب کنید و سپس آن را با ۲ قاشق غذاخوری عسل ترکیب کرده و خمیری تهیه کنید. این خمیر را روی کل صورت بکشید و اجازه دهید به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی پوست تان بماند. سپس این ماسک را از صورت خود برداشته و آن را بشویید.

 

 

 

اگر پوست بدن یا صورت تان لک های پوستی قهوه ای تیره یا سیاه دارد یکی از بهترین شیوه ها برای درمان آن استفاده از روغن کرچک است. برای این کار لازم است محل مورد نظر را با مقدار اندکی روغن کرچک ماساژ دهید و این کار را هر روز تکرار کنید تا لکه به مرور کمرنگ شده و محو شود.

 
 

منبع:مجله زندگی ایده آل

دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 22:18 ::  نويسنده : شیوا

 ماسکهایی برای جوش صورت

ماسک آناناس:

اين ميوه تاثير جالبي بر جوشهاي غرور به ويژه گلوله هاي چربي زيرپوستي (جوشهاي کيستيک) دارد. براي تهيه ماسک آناناس کافي است که يک آناناس رسيده را پوست بکنيد و در مخلوط کن بريزيد تا به صورت مخلوط غليظي در بيايد.
سپس به اندازه وزن آن به آن الکل ميوه بيفزاييد و يک ليوان روغن آفتابگردان به مخلوط حاصل اضافه کنيد. حال ميتوانيد روزي يک بار، هر بار بيست تا سي دقيقه، اين محلوط را به صورت ماسک بر روي صورت خود قرار دهيد و سپس آن را با آب سرد بشوييد.

- ماسک پرتقال:

يک پرتقال را پوست بکنيد، هسته ها و پوستهاي نازک پره هاي آن را جدا کنيد، روي پوست صورت خود بخوابانيد و پس از بيست دقيقه با آب سرد بشوييد. اين ماسک براي درمان جوشهاي غرور جواني (آکنه) موثر است ولي افرادي که پوست خشک دارند نبايد آن را مصرف کنند.

 

 

دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 21:45 ::  نويسنده : شیوا

 طرز تهیه چند ماسک طبیعی- گیاهی برای صورت

ماسکی فصلی، طبیعی و باور نکردنی برای شادابی انواع پوستها

 

از آنجایی که خوردن این گیاه که از سبزیجات مقوی و حاوی انواع ویتامینهاست و در این فصل نیز به وفور یافت میشود برای سلامتی بسیار مفید بوده، ماسک تهیه شده از آن نیز می تواند در شادابی و اکسیژن رسانی به انواع پوستها و همچنین رفع جوشهای زیر پوستی و لکهای حاصل ازاین جوشها نیز کمک کند .

استفاده ی هفته ای دو بار طبق برنامه میتواند آب کافی برای شادابی پوست را به آن برساند و شما تاثیر آن را پس از یک ماه خواهید دید.علاوه برآن این ماسک برای انواع پوستها چه چرب یا خشک و مختلط مناسب بوده و چون مثل یک آنتی بیوتیک عمل میکند میتواند برای هر نوع پوستی موثر واقع شود.

 

مواد موردنیاز برای تهیه ی ماسک شلغم :

یک عدد شلغم متوسط

یک قاشق چایخوری گلاب

یک قاشق مربا خوری عسل

 

که برای تهیه ی این ماسک به سه شکل میتوانید عمل کنید:

 

راه اول : شلغم را از وسط نصف کرده و قسمت میانی آن را رنده کنید و سپس یک قاشق چایخوری گلاب را به آن اضافه کرده و روی تمام نقاط پوست بخوابانید و بعد از ده الی پانزده دقیقه ابتدا با آب ولرم و سپس با آب سرد و خنک بشویید.

 

راه دوم : از بالا روی شلغم درسته یک سوراخ ایجاد کرده و به اندازه ی یک استوانه ی کوچک داخل آن را خالی کنید و سپس یک قاشق مرباخوری عسل را داخل آن بریزید،به همین شکل آن را در یک ظرف نسبتا گود قرار داده و در یخچال قرار دهید و نصف روز صبر کنید .آبی که درون این ظرف جمع میشود را با پنبه ای آرام به پوست بمالید و بعد از ربع ساعت یا آب سرد بشویید.توجه داشته باشید تا زمانی که این شلغم کاملا پژمرده و چروکیده میشود مرتبا آب می اندازد و شما میتوانید در طول یک هفته آن را داشته و یک روز در میان از آن استفاده نمایید.

 

راه سوم : شلغم را نصف کنید و با چاقو چند خط داخل آن بیندازید و آن را به حالت دورانی آرام روی تمام نقاط پوست بمالید و پس از ربع ساعت با آب سرد و خنک بشویید.

 




ادامه مطلب ...
پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, :: 20:42 ::  نويسنده : شیوا

 ماسکی برای از بین بردن چین و چروک های صورت

مواد موردنیاز :


2 قاشق غذاخوری گلاب

مقداری گل سر شور


- ابتدا گلاب را با گل سر شور در یک کاسه کوچک به خوبی مخلوط کنید.

- سپس آن را روی صورت تان بمالید.

- این ماسک باید به مدت 15 دقیقه روی پوست شما بماند.

- بعد از 15 دقیقه ، صورت تان را با آب سرد بشوئید.

می توانید به جای گل سر شور از سفیدآب استفاده کنید ؛ آن را به صورت پدر درآورده و با گلاب مخلوط کنید و به صورت تان بمالید و سپس با آب سرد صورت تان را بشوئید.

 ماسکی برای از بین بردن چین و چروک های صورت

 

پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, :: 20:36 ::  نويسنده : شیوا

 ماسک کاکائو مخصوص پوست خشک و حساس

رای شما که پوستی حساس و خشک دارید طرز تهیه ی ماسک کاکائو  که مخصوص پوستهای خشک و حساس است  و استفاده ی هفته ای دو بار از آن می تواند در رفع خشکی پوست  به شما کمک کند را توصیه می کنیم:
 
طرز تهیه ی ماسک کاکائو برای هر بار استفاده :

کاکائو                        یک قاشق چایخوری سر پر
آرد جو                       یک قاشق چایخوری
خامه ی پرچرب          یک قاشق چایخوری
روغن زیتون               یک قاشق مربا خوری

مواد را با هم خوب مخلوط کرده و روی پوست تمیز بمالید و تا زمان جذب کامل آنها که حدودا 15 تا 20 دقیقیه است صبر کنید و سپس ابتدا صورت را با آب ولرم و بعد با آب سرد و خنک بشویید.

استفاده ی هفته ای دو بار از این ماسک در مرطوب نگه داشتن پوستهای خشک بسیار موثر خواهد بود.

ماسک کاکائو مخصوص پوست خشک و حساس

 
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 21:15 ::  نويسنده : شیوا

 ماسک مرطوب کننده پوست خشک

 

854887841514581 toopfun.com  علت های متعدد ایجاد لک ها در صورت

 

پوست را تميز کنيد و بعد با مقدار کمي کرم يا روغن زيتون آتن را خوب چرب نمايئد . پنبه اي به ضخامت انگشت را در آب نرم (آب بدون نمک ،که صابون در آن به آساني کف مي کند )يا در آب مقطر تر کنيد و بر روي پوست بمدت نيم ساعت قرار دهيد . در اين مدت چشمها را باز نگه داريد . روي پنبه را مي توان با پلاستيک پوشاند و روي آن حوله قرار داد . اين کمپرس پوست را مرطوب و با طراوت مي کند . 
ماسک روغني : 
پارچه را در روغن نباتي (روغن زيتون ) گرم مرطوب نمائيئ و بر روي پوست صورت و گردن قرار دهيد در صورتي که ماسک را با کاغذ مخصوص يا حوله بپوشانيد تاثير آن بيشتر است .در هر نيم استکان روغن يک قاشق چاي خوري عسل و يک قاشق چاي خوري محلول علف بابونه اضافه نمائيد (محلول بايد گرم باشد ) يعد از 10 تا 15 دقيقه ماسک را برداريد و پوست را با لوسيون تميز و بعد با حوله خشک کنيد .اين ماسک براي گرم کردن و طراوت بخشيدن پوست خشک و چروک مفيد است .بجاي روغن نباتي مي توان از کرم تغذيه کننده استفاده نمود . 
ماسک زرده و عسل روغني : 
يک زرده تخم مرغ ،يک قاشق چاي خوري عسل رقيق و يک قاشق چاي خوري روغن زيتون گرم شده مخلوط کنيد بعد از استفاده ماسک را با پنبه روغني تميز کنيد و پوست را با آب سر بشو.ئيد ،اين ماسک براي پوست هاي چروک و خشک و نرمال مفيد است . 
ماسک هويج و شير : 
اين ماسک براي پوست هاي خشک مناسب است .قبل از استفاده پوست را با کرم يا روغن زيتون چرب نمائيد .يک قاشق چاي خوري سرشير را با يک ثاشق چاي خوري آب هويج مخلوط کنيد و بر روي پوست بماليد .بهتر است که ماسک را با جوشيده علفهاي کياهي بشوئيد . 
ماسک شير و کلم : 
برگهاي تازه کلم را خوب خرد کنيد و در شير بجوشانيد و بمدت 20 دقيقه در روي پوست بگذاريد و سپس با آب گرم و بعد با آب سرد بشوئيد . 
ماسک از برگ کاهو : 
برگهاي کاهو را ريز ببريد ،بکوبيد و با روغن زيتون مخلوط کنيد سپس يک قاشق چاي خوري آب ليمو به آن اضافه کنيد . 
ماسک کدوي سفيد : 
کدو مسماي خام را ورق ورق ببريد و بر روي پوست صورت و گردن بگذاريد و بمدت 20 دقيقه نگاه داريد .سپس صورت و گردن را با لوسيون تميز نمايئد

 
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 22:15 ::  نويسنده : شیوا

 ماسک های زیبایی برای عید نوروز

26784653084864newfun.ir  ماسک های زیبایی برای عید نوروز

 

ماسک های زیبایی برای عید نوروز

ماسک ها موادی هستند که معمولاً از محصولات طبیعی تهیه می شوند و برای پاکیزه کردن، خروج مواد زائد از منافذ پوستی، نرم کردن و لطیف کردن پوست ، به کار می روند. هر ماسک را باید به مدت بیست تا سی دقیقه بر روی پوست قرار داد و سپس آن را به وسیله شستوی کامل با آب پاک کرد. می توان به جای شستشو با آب، ماسک را به وسیله پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کرد.

جهت نرم کردن دست های خشن و تیره می توان از مخلوط آب پرتقال و عسل استفاده کرد.

ماسک تقویتی : ۱۴ گرم موم سفید را با ۸۴ گرم روغن بادام و ۲۸ گرم لانولین و ۲۸ گرم گلاب تهیه کنید . موم سفید و لانولین را روی بخار آب گذاشته تا با هم آمیخته شود بعد روغن بادام و گلاب را به آرامی درآن ریخته و هم بزنید تا مخلوط شود . این کرم را در ظرف در بسته بریزید و هر روز از آن برای نرمی و تقویت پوستتان استفاده کنید .

ماسک چین زیر چشم : سفیده تخم مرغ را خوب به هم زده زیر چشم می گذاریم .

ماسک چهره های خسته و بی خواب : موز سالم و رسیده را خوب له و به آن نصف قاشق مربا خوری عسل اضافه کنید و خوب آن را به هم بزنید ، این مخلوط را به چهره و گردن خود بمالید و بعد از نیم ساعت بشویید.

ماسکی خوشبو برای روشن کردن پوست :یک دسته کوچک نعناع تازه را با مقداری آب در مخلوط کن میریزیم تا خمیر نسبتا غلیظی به دست آید. سپس نصف یک فنجان آب لیموترش را به آن اضافه کرده و لوسیون به دست آمده را روی پوست صورت مالیده و بگذارید ۲۰ دقیقه باقی بماند. در نهایت صورت را شستشو داده و به پوست خود مرطوب کننده بزنید

ماسک آناناس :این میوه تأثیر جالبی بر جوش های غرور به ویژه گلوله های چربی زیر پوستی (جوش های کیستیک) دارد. برای تهیه ماسک آناناس کافی است که یک آناناس رسیده را پوست بکنید و در مخلوط کن بریزید تا به صورت مخلوط غلیظی در بیاید.

سپس به اندازه وزن آن به آن الکل میوه ( الکل اتیلیک ) بیفزایید و یک لیوان روغن آفتابگردان به مخلوط حاصل اضافه کنید. حال می توانید روزی یک بار، هر بار بیست تا سی دقیقه ، این مخلوط را به صورت ماسک بر روی صورت خود قرار دهید و سپس آن را با آب سرد بشویید.

ماسک پرتقال :یک پرتقال را پوست بکنید، هسته ها و پوست های نازک پره های آن را جدا کنید، روی پوست صورت خود بخوابانید و پس از بیست دقیقه با آب سرد بشویید. این ماسک برای درمان جوش های غرور جوانی ( آکنه ) مؤثر است ولی افرادی که پوست خشک دارند نباید آن را مصرف کنند.

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش اومدین . من شیوام . یازده سال و نیمه هستم . عاشق نی نی های خوشملتون هستم . ممنون که وقت گذاشتین به وبلاگم سر زدید . نظر بدین تا از کارم دلسرد نشم . ممنون
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا تو ببین چه خبره و آدرس yesmusa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

محسن یگانه

سکوت

آرشیو کد آهنگ

دانلود همین آهنگ


Rima tools Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Rima tools

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس